Ραδιοφωνική διαφήμιση: Τα μεγαλύτερα λάθη

May 16, 2018
Post Image

Έχετε βρεθεί ποτέ στη θέση να πείτε “Αποφάσισα να κάνω μια ραδιοφωνική διαφήμιση στο ραδιόφωνο.. αλλά δεν έβγαλε πουθενά..”. Το να αποφασίσετε να διαφημιστείτε στο ραδιόφωνο είναι ένα καλό βήμα από τη στιγμή που αποφασίζετε να διαφημιστείτε! Υπάρχουν αρκετοί λόγοι για να το κάνετε.. αλλά, πρέπει το ραδιοφωνικό σποτ να είναι προσεγμένο και να αποφευχθούν τα παρακάτω λάθη, για να είναι επιτυχημένο.

Λάθος #1: Τηλέφωνα επικοινωνίας

Οκ, είναι κατανοητό ότι αν είστε μια επιχείρηση που ο ΜΟΝΟΣ τρόπος να έρθει σε επαφή μαζί σας ο πελάτης είναι μέσω τηλεφώνου, να πρέπει να αναφέρετε παραπάνω από έναν αριθμό. Αλλά, για οποιονδήποτε άλλον, οι τηλεφωνικοί αριθμοί είναι χάσιμο χρόνου. Διαφημιστικού χρόνου. Σκεφτείτε ότι το ραδιοφωνικό σποτ έχει διάρκεια από 25-50 δευτερόλεπτα και η αναφορά του τηλεφώνου μπορεί να διαρκέσει εώς και 4 δευτερόλεπτα..

Ακόμη, είναι αδίκως χαμένος χρόνος γιατί οι περισσότεροι ακροατές ακούνε ραδιόφωνο είτε στο αυτοκίνητο, στο δρόμο ή στη δουλειά. Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις είναι δύσκολο να μπουν στη διαδικασία να το σημειώσουν.

Η καλύτερη λύση είναι να μην αναφέρετε καθόλου το τηλεφωνικό σας αριθμό, εάν δεν είναι απαραίτητο εργαλείο δουλειάς για εσάς. Αντ’ αυτού δώστε στους ακροατές έναν καλό λόγο να αναζητήσουν την επιχείρησή σας. Μη ξεχνάτε, αν χρειαστούν το τηλέφωνό σας, μπορούν να το βρουν με πάρα πολλούς τρόπους.

Λάθος #2: Ο τρόπος που εξηγείς το που βρίσκεται η επιχείρηση

Το να μπερδέψεις τον ακροατή για την τοποθεσία της επιχείρησης είναι ένα ακόμη πολύ μεγάλο λάθος για μία ραδιοφωνική διαφήμιση.

“Βρισκόμαστε 3 χιλιόμετρα από τα Lidl επί της οδού Παγκρατίου στον τρίτο παράδρομο στα Κουνουπιδιανά στο όμορφο Νησί της Θάσου”

Μην δίνετε μεγάλες οδηγίες για το που βρίσκεται η επιχειρηση. Πείτε το όσο πιο απλα γίνεται.
“Τρίτος παράδρομος της οδού Παγκρατίου,
3 χιλιόμετρα από τα Lidl, Κουνουπιδιανά”

Η καλύτερη λύση είναι να τους κατευθύνετε στο website σας όπου ένας χάρτης της Google μπορεί να τους δίνει ακριβείς οδηγίες.

Λάθος #3: Κλισέ φράσεις

“Φιλικό προσωπικό”
“Ζεστό περιβάλλον”
“Οι καλύτερες τιμές τις αγοράς”

Αν όλοι χρησιμοποιούν τις ίδιες φράσεις, πάυουν να είναι ξεχωριστές. Χάνουν το νόημα τους. Με αποτέλεσμα οι ακροατές να μην διαχωρίσουν την επιχείρηση σας.

Ο Lenny Bruce είπε κάποτε: “Αν πρέπει να τους πεις ότι είσαι in, τότε δεν είσαι.” Αυτή η φράση είναι αρκετή για να σας εξηγήσουμε ότι υπάρχουν πράγματα τα οποία δε χρειάζεται να αναφέρονται στις ραδιοφωνικές διαφημίσεις σας. Εξάλλου, δεν μπορεί να είσαι επιχείρηση χωρίς να έχεις κάποια από τα βασικά χαρακτηριστικά.

Αντί ανούσιων κλισέ, χρησιμοποιείστε το διαφημιστικό χρόνο για να πείτε στους πελάτες σας κάτι που πραγματικά θα τους προσελκύσει. Γιατί σας επιλέγουν οι ήδη υπάρχοντες πελάτες σας; Ρωτήστε τους καλύτερους και πιο συχνους πελάτες σας και πείτε το στη διαφήμιση σας.

Comments

Currently there are no comments related to this article. You have a special honor to be the first commenter. Thanks!

Leave a Reply

* Your email address will not be published.
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>